25 Eylül 2008 Perşembe

Wordpress, Blograzzi

Wordpress alt yapısını anlamak için, bir blog açmaya kalkıştım.
qbix.wordpress.com.
İçerik teknoloji hariç her telden olacaktı. Worpress kaydımı yaptırdım sayfa düzeni ile başladım işe. Ama Blogger'a göre çok karışık geldi bana. Blogger da gerçekten çok kolay bir yönetim paneli var. İstediğin gibi değiştirilebilen teması var. (wordpress de ücretsiz üyeler için kullanılabilir tema azdı). Neyse bir süre çabaladıktan sonra bir düzen tutturdum ama kendim de beğenmedim açıkçası.

Sonra blogu Blograzzi'ye kayıt ettireyim dedim. Doğal olarak kabul etmediler. (ben olsam bende kabul etmem) Sebeb olarak "içerik yok" yazmışlardı. Tabi bir yazı yazıp sonra kabul etmelerini beklemek çok saçma.

Bir yanım "Wordpress yapısı öğren" derken, bir yanımda " bu kadar hakim olduğun Blogger varken neden onla uğraşasın ki zaten çok karışık" diyor. Ama ikinci taraf ağır bastı. Yine Blogger la çalışacağım heralde.. Ama 2 blog birden idare etmekte zorlanabilirim gibi gözüküyor. Bakalım, sonu ne olacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder