2 Eylül 2008 Salı

Google Chrome

İşte oldu. Sonunda Google kendi tarayıcısını çıkardı. Adını Google Chrome koydu.
Şu anda bu yazıyı bu yeni tarayıcıyı kullanarak yazıyorum.
Daha ilk kullanışım ama beğendim. Yani Kullandığım internet tarayıcıları arasında bir sıra yaparsam;

  1. Opera
  2. Google Chrome
  3. Firefox
  4. İnternet Explorer
olur. Bu sıralamayı yaparken hız faktörünü ön planda tutuyorum.  Görsel açıdan beğendim bu tarayıcıyı. Şimdilik beta sürümü olmasına rağmen güzel gözüktü buradan. Ama kullandıkça göreceğiz eksi ve artılarını.
O zaman bir yorum daha yazarım.

İnternet kullanıcılarının büyük bir çoğunluğunun internet=Google olarak algılıyor. Google bu kadar büyümüşken, bu tarayıcının da, internet tarayıcıları arasında iyi bir yer alacağına inanıyorum. Çünkü bizde "Google ne yaparsa güzel yapar" anlaşıyışı yerleşmiş durumda. (en azından benim için öyle.)

Şimdi Google kendi tarayıcısını o kadar tanıtmış benim tekrar buraya özelliklerini yazmam doğru olmaz. O yüzden direk linki yazıyorum.

Google Chrome'nin özellikleri
Google Chrome indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder