6 Eylül 2008 Cumartesi

Turkcell, Facebook, Google, Mynet....

Turkcell'in yeni bir reklamı var. (videosunu bulabilirsem ekleyeceğim.)
Çok hoş bir reklam. Telefon yardımı, internet aracılığıyla çocuklarına isim buluyorlar.
Bende bu reklamdan sonra telefonla facabook'a bağlanmak nasıl olur diye düşündüm. Telefonun tarayıcı bölümüne girdim. URL'ye git seçeneğini buldum ve URL bölümüne www.facebook.com yazdım. Facebook anasayfası ingilizce olarak karşımdaydı. Giriş yaptım ve status bölümünü güncelledim. :)
Ayrıca Facebook'daki resimleri de (grupların resimleri gibi) telefonumdan görebiliyordum.
Ufacık bi telefondan internete bağlanabilmek hoşuma gitti.

İnternete girmişken birde Google araması yapayım dedim. (reklamdakiler gibi). Telefon ekranında Google logosunu görmek nedense bir sevinç yarattı bende... Çünkü elimdeki çok çok fazla özellikli bir telefon değildi, ve onla bile Google'a bağlanabilmiştim.

Tek problemim telefondan email atamamak oldu. Bunun için telefona gerekli ayarlar girilmesi gerekiyor. Bir ara onuda deneyip sonuçları yazacağım...

Diğer siteleri deneyemedim çünkü internetteki kota sorunu telefonda kontör sorununa dönüşüyor. Lütfen kotayı aşmayalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder