1 Ocak 2009 Perşembe

yeni yılın ilk blog yazısı...

Tüm iyi dilekler ile birlikte yeni yılınızı kutlarım… Yeni yıldan nasıl bir iyilik istiyorsanız başınıza onun gelmesi dileğiyle… :D
Klasiklerden 2008 analizi yapalım;
  • 2008’de 2.sınıf bitti ve 3. sınıfa başladık. 
  • OMÜ Bilgisayar ve Teknoloji Kulübü’nü kurduk. 
  • Flash öğrendim ( Bir kaç program daha var da, en çok öğrenmek istediğim Flash'dı) 
  • Daha çok blog okumaya ve yazmaya başladım. 
  • Web tasarım ve web programlama ya giriş yaptım. (ASP.NET yazı serisi gibi)
  • Bir yaş daha büyüdük…

Aklıma gelen ilk başlıklar bunlar ama bunların dışında birçok yeni şey öğrendim; bunları sıralayamıyorum.  (Yani yukarıdakiler çok teknolojik, 2008 de sadece teknoloji ile geçmedi tabiî ki ama blog konumuzun dışına çıkmayalım di mi?) 
Yeni yılda da kendi adıma yine birçok farklı, yeni şey öğrenebilmeyi diliyorum.

Bu arada bir önceki yazımdaki apache ve iis ile ilgili sorunumu iis’i aç/kapat yaparak çözdüm (şimdilik).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder