24 Şubat 2009 Salı

Yeni Blog! Yine Blog!

Ne zamandır kendi alan adımla bir blog açmayı istiyorum ama şimdilik host ve domain gibi işlemlerle uğraşmaya vaktim yok. Bu yüzden yine Blogger kullanarak http://kubrakose.blogspot.com açtım. Blogumun teması teknolojiye kız bakışı, (kuş bakışı gibi oldu biraz)... Neden böyle bir tema? Kızlar teknolojiden, bilgisayardan, yazılımdan, donanımdan anlamaz derler ya buna biraz tepkili olduğumdan... :D
Peki bu blogum websakini unutulacak mı? Websakini; Web'deki İlk adımlarıma yönelikti; neredeyse 7 ay oldu ve artık adımları attım, yürümeye başlamalı, bu yürüyüşün başı da kendi ismimle bir blog açmak olmalı diye düşünerek yola çıktım. Websakini kalacak ama oraya daha yazı girmeyebilirim, kubrakose.blogspot.com dan devam edeceğim. Kolay gelsin bana!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder