14 Şubat 2009 Cumartesi

Windows Live Yazar (Writer)

Bir blog girişi yapmak için google hesabıma tekrar giriş yapmak hep zoruma gitmiştir. MSN’nin yeni sürümünü yüklerken Windows Live’ın yeni diğer programlarını görmüştüm. Ama onlar bu gün dikkatimi çekti. İlk olarak Windows Live Mail denedim. (bundan sonra bahsedeceğim.) Şimdi de Windows Live Writer ile bu yazıyı yazıyorum. Kullanıcı arayüzü çok hoşuma gitti. Kullanışlı gözüküyor.

wlw  Resmi eklerken bir çok seçenek çıktı. Resmi ekledikten sonra;

  • metni kaydırma
  • kenar boşlukları
  • kenarlıklar
  • bağlantı yeri

gibi seçenekler ile istediğim gibi düzenleyebiliyorum.

Blog sayfam üzerinde önizleme yapabiliyorum. Ayrıca fotoğraf albimi, tablo, etiketler, video, harita ekleme seçenekleri ile çok kullanışlı bir program. Eğer bir bloggersanız denemenizi tavsiye ederim. :)

Technorati Etiketleri: ,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder